CF Moto Gladiator X1000 EFI EPS ... 256 990/259 990 Kč NOVINKA

  • Přidáno: 12.01.2019   |   555 čtení / zobrazení


Chcete víc, ještě víc? Gladiator X1000 patří k tomu nejsilnějšímu, co na čtyřkolkovém trhu můžete koupit!


 
Nový Gladiator X1000 vychází z  prověřené konstrukce modelů X8 a X850 a rozvíjí dál koncepci vidlicového dvouválce, který se tady dostává až na špičkovou hodnotu 85 koní..
Největší Gladiator používá vlečná ramena na zadní nápravě a na té přední nově používá extrémně dlouhá ramena pro co nejlepší kinematiku lichoběžníkového uspořádání. Kompletně nová geometrie přináší zlepšené jízdní vlastnosti a lehčí ovládání. Tomu napomáhají nejen zcela nově vyvinuté nitrogenové tlumiče, ale i výrazně vylepšený posilovač řízení nebo zadní diferenciál samosvorného typu od renomované značky Eaton.
Jak už bylo naznačeno, je tu silnější motor. Ten vychází ze svého předchůdce, nicméně je výrazně přepracovaný, takže se dá označit v podstatě za nový. Nově má dvouválec oddělené náplně motoru a převodovky, systém mazání je teď účinnější, stejně tak i chlazení se zvětšeným chladičem. Posunem vpřed je použití variátoru CVTech bez rozběhové spojky, což přináší výrazně rychlejší reakce na pohyb plynové páčky. Inovovaná převodovka Smartshift zase slibuje hladší řazení.
Samostatnou kapitolou je pohodlí – řidič i spolujezdce dostávají bohatě polstrované sedačky, spolujezdec doslova křeslo s velkými madly…
 

Technické údaje CF Moto Gladiator X1000 EFI EPS:

Motor:
Typ motoru:    4taktní, 8ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru:    63,4 kW (85 k)/ 7800 ot.
Točivý moment:    79 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih:    91 mm x 74 mm
Objem motoru:    963 ccm
Startování:    elektrickým startérem
Chlazení motoru:    kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Plnění motoru:    elektronické vstřikování BOSCH EFI
Zapalování:    ECU BOSCH
Palivo:    bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Systém pohonu:
Převodovka:    automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:    kardanovými hřídeli
4x4 pohon:    odpojitelný
Přední pneu:    27x9-14
Zadní pneu:    27x11-14

Brzdový systém:
Brzdy přední:    kotoučové hydraulické
Brzda zadní:    kotoučové hydraulické
Parkovací brzda:    Ano

Rozměry:
Délka:    2310 mm
Šířka:    1250 mm
Výška:    1420 mm
Rozvor:    1480 mm
Suchá hmotnost:    430 kg
Benzinová nádrž:    30 litrů

Odpružení:
Přední:    nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:    nezávislé, seřiditelné odpružení / vlečná ramena, stabilizátor


Záruka:
3 roky záruka na stroj a doživotní na rám

Registrační značka (SPZ):
Ke čtyřkolce samozřejmě dostáváte čistopis Technického průkazu.
 

    Momentálně není k dispozici žádný komentář

    Ano, čtyřkolka je skladem.