CF Moto Gladiator X550 EFI EPS ... 165 990 Kč

  • Přidáno: 24.10.2015   |   1247 čtení / zobrazení
Velká pracovní čtyřkolka s motorem ve střední ráži - to je Gladiator X550!

Značka CF Moto zásadně modernizovala svou řadu jednoválcových čtyřkolek a Gladiator X550 je toho nejlepším příkladem. Dlouho očekávaný nástupce původních pěti a šestistovek přichází se zcela novým designem a s úplně novou konstrukcí podvozku a rámu. To ale není všechno, největší novinkou je tady zbrusu nový motor!
 
Zcela nový jednoválec využívá komponenty z vlajkové lodi CF Mota – Z Gladiatora X8. Ty z něj dělají jeden z nejlepších jednoválců ve své třídě, a ve své cenové hladině konkurenci jednoduše nemá! Konstruktéři k tomu přidali skvěle fungující variátor od kanadského výrobce CVTech. Stroj používá prověřený pohon všech kol s uzávěrkou předního diferenciálu a redukcí v převodovce.
Generace „X“, jak bývá v médiích nová řada značena, kromě toho ještě přidává další techniku, kterou ve své třídě tenhle Gladiator jednoznačně vyčnívá – jsou to posilovač řízení, volitelné tlumiče Elka, LED denní svícení, přední i zadní nosič se systémem Lock-N-ride atd. Standardní výbava pak čítá také 3000librový naviják, moderní LCD displej přístrojového štítu, hliníková kola, ochranné bástry na ruce nebo výměnné lemy blatníků a další.
 
Technické údaje CF Moto Gladiator X550 EFI EPS:
Motor:
Typ motoru:         4taktní, 4ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru:    14,8 kW (20 k)/ 5600 ot.
Výkon motoru:   (off-road úprava) 28 kW(38k)/6800 ot./min.
Točivý moment:  (off-road úprava) 46 Nm/5800 ot./min
Vrtání x zdvih:     91 mm x 76,2 mm
Objem motoru:    495 ccm
Startování:          elektrickým startérem
Chlazení motoru: kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:              s mokrou skříní
Plnění motoru:    elektronické vstřikování Bosch EFI
Zapalování:         ECU Bosch
Palivo:                bezolovnatý benzin 95 oktanů
 
Systém pohonu:
Převodovka:        automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:         kardanovými hřídeli
4x4 pohon:         odpojitelný


Brzdový systém:
Brzdy přední:      kotoučové hydraulické
Brzda zadní:       kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: ano
 
Podvozek:
Přední:               nezávislé, seřiditelné odpružení / dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:                nezávislé, seřiditelné odpružení / dvojitá ocelová A-ramena
Přední pneu:       25x8-12
Zadní pneu:        25x10-12 

Rozměry a hmotnosti:
Délka:                  2350 mm
Šířka:                  1160 mm
Výška:                1400 mm
Rozvor:                1480 mm
Suchá hmotnost:   360 kg
Benzinová nádrž:   18,5 litru
Olej motorový:        2,9 litru
 
Záruka:
3 roky záruka na stroj a doživotní na rám

Registrační značka (SPZ):
Ke čtyřkolce samozřejmě dostáváte čistopis Technického průkazu.

 
    Momentálně není k dispozici žádný komentář

    Ano, čtyřkolka je skladem.