CF Moto Gladiator X8 EFI EPS ... od 194 990 Kč

  • Přidáno: 24.10.2015   |   1227 čtení / zobrazení
Gladiator X8 je první opravdu velká čtyřkolka od výrobce CF Moto.


Gladiator X8 je nejprodávanější čtyřkolka na českém trhu a ne náhodou! Má na svém kontě nejen tisíce kilometrů náročných expedic, ale i sportovní úspěchy. Za všechny jmenujme třeba první místo na Strike Sport Motoráj Maratonu 2012!

Gladiator X8 k univerzálnosti svojí koncepce a pohonu všech kol přidává i velmi silný motor, který z něj dělá ideálního společníka pro dlouhé výlety případně náročné zahraniční expedice. Přebytek výkonu dvouválce oceníte zejména ve strmých výjezdech, jízdě ve dvou nebo při práci, které se tahle čtyřkolka rozhodně nevyhýbá. Vždyť tažné zařízení s homologací má už v základní výbavě, dovybavit se dá například i přední radlicí, či celou řadou přívěsných vozíků včetně posypového.
Nároční jezdci zase ocení možnost volitelného podvozku kanadské značky Elka, který posouvá jízdní vlastnosti na ještě vyšší úroveň, stejně jako posilovač řízení. Volitelný posilovač zvyšuje komfort jízdy a významně přispívá ke snížení únavy jezdce při delších výletech nebo při manipulaci se čtyřkolkou na místě či při práci.


Technické údaje CF Moto Gladiator X8 EFI EPS:

Motor:

Typ motoru:         4taktní, 8ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru:     14,8 kW (20 k)/ 5600 ot./min.
Výkon motoru:     (off-road úprava)    46 kW (63 k)/6700 ot./min.
Točivý moment:    (off-road úprava)    72 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih:      91 mm x 61,5 mm
Objem motoru:     800 ccm
Startování:           elektrickým startérem
Chlazení motoru:  kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:               s mokrou skříní
Plnění motoru:     elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování:          ECU Delphi
Palivo:                 bezolovnatý benzin 95 oktanů

Systém pohonu:
Převodovka:        automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:         kardanovými hřídeli
4x4 pohon:        odpojitelný

Brzdový systém:
Brzdy přední:      kotoučové hydraulické
Brzda zadní:       kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: ano

Podvozek:
Přední (standard verze):    nezávislé, seřiditelné odpružení / dvojitá ocelová A-ramena
Přední (deluxe verze):       nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení / dvojitá duralová A-ramena
Zadní (standard verze):      nezávislé, seřiditelné odpružení / dvojitá ocelová A-ramena
Zadní (deluxe verze):         nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / dvojitá duralová A-ramena
Přední pneu:      26x9-14
Zadní pneu:       26x11-14

Rozměry a hmotnosti:
Délka:                  2320 mm
Šířka:                  1180 mm
Výška:                1360 mm
Rozvor:                1480 mm
Suchá hmotnost:   387 kg
Benzinová nádrž:    23 litrů

Záruka:
3 roky záruka na stroj a doživotní na rám

Registrační značka (SPZ):
Ke čtyřkolce samozřejmě dostáváte čistopis Technického průkazu.

 
  • reagovat   |   85.70.71.***   |   18. březen, 07:46Zdeněk Černošek
    Dobrý den, měl bych zájem o tuhle čtyřkolku nebo něco podobného-spolehlivého !!! Děkuji s Pozdravem Černošek.

Ano, čtyřkolka je skladem.