CF Moto Gladiator X850 EFI EPS ... 246 990 Kč NOVINKA !!!

  • Přidáno: 28.01.2018   |   317 čtení / zobrazení

Po fenomenálním úspěchu modelu X8 je tu jeho svěží nástupce!


 
Gladiator X850 vychází z léty prověřené konstrukce modelu X8, ale jde v mnoha směrech zase o velký kus dál. Ponechal si to dobré a ještě to vylepšil.
Novinka X850 je ještě o kousek větší a skoro o 10% silnější! Takhle vypadá dospělá čtyřkolka!
Kde nezůstal kámen na kameni, to je podvozek. Gladiator X850 přechází na vlečná ramena na zadní nápravě a na té přední nově používá extrémně dlouhá ramena pro co nejlepší kinematiku lichoběžníkového uspořádání. Kompletně nová geometrie přináší zlepšené jízdní vlastnosti a lehčí ovládání. Tomu napomáhají nejen zcela nově vyvinuté tlumiče, ale i standardně montovaný posilovač řízení nebo zadní diferenciál samosvorného typu od renomované značky Eaton.
Jak už bylo naznačeno, je tu silnější motor. Ten vychází ze svého předchůdce, nicméně je výrazně přepracovaný, takže se dá označit v podstatě za nový. Nově má dvouválec oddělené náplně motoru a převodovky, systém mazání je teď účinnější, stejně tak i chlazení se zvětšeným chladičem. Posunem vpřed je použití variátoru CVTech bez rozběhové spojky, což přináší výrazně rychlejší reakce na pohyb plynové páčky. Inovovaná převodovka Smartshift zase slibuje hladší řazení.
Samostatnou kapitolou je pohodlí – řidič i spolujezdce dostávají bohatě polstrované sedačky, spolujezdec doslova křeslo s velkými madly…


Technické údaje CF Moto Gladiator X850 EFI EPS:

Motor:
Typ motoru:        4taktní, 8ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru:    (off-road úprava)    50 kW (68 k)/7000 ot./min.
Točivý moment:    (off-road úprava)    75 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih:      91 mm x 61,5 mm
Objem motoru:    800 ccm
Startování:           elektrickým startérem
Chlazení motoru:    kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Plnění motoru:     elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování:         ECU Delphi
Palivo:              bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Systém pohonu:
Převodovka:    automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:    kardanovými hřídeli
4x4 pohon:    odpojitelný
Přední pneu:    26x9-14
Zadní pneu:    26x11-14

Brzdový systém:
Brzdy přední:    kotoučové hydraulické
Brzda zadní:    kotoučové hydraulické
Parkovací brzda:    Ano

Rozměry:
Délka:    2300 mm
Šířka:    1240 mm
Výška:    1440 mm
Rozvor:    1480 mm
Suchá hmotnost:    440 kg
Benzinová nádrž:    30 litrů

Odpružení:
Přední:    nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:    nezávislé, seřiditelné odpružení / vlečná ramena, stabilizátor

Záruka:
3 roky záruka na stroj a doživotní na rám

Registrační značka (SPZ):
Ke čtyřkolce samozřejmě dostáváte čistopis Technického průkazu.
 

Momentálně není k dispozici žádný komentář